Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

RED IS RED.


       Yeni yılın ilk postunu bembeyaz kara, buz gibi havalara inat en sıcak renk olan kırmızıya odaklanarak yaptım :) Baştan aşağı aynı rengin farklı tonlarıyla giyinmek meselesi uzun süredir kafamı kurcalayan, keşfedilmeyi bekleyen bir fikirdi. Ne yazık ki uygulamak için pek cesaretim olmadığını itiraf etmem gerek; bir de bu fikri en çok mavinin tonlarına yakıştırıyordum -ta ki Elle İtalya'nın editöryalini görene kadar. "Kırmızı yeteri kadar iddialı bir renk, bir de onu baştan aşağı kuşanmak fazlaca göz yormama neden olabilir." diyebilirsiniz; bu karelerin stylingi önyargılarınızı kıracak.







       Elle editöryallerinin enerji saçan, yaşayan kareleri burada da etkisini gösteriyor. Stylingin lokasyonla bütünleştiği kareleri gerçekten çok sevdim - zaten blogu takip ediyorsanız stüdyo çekimlerine pek yüz vermediğimi fark etmişsinizdir :)





       Son olarak -pek çaba gerektirmeyen bir google araması ile- kırmızı rengin anlamına değinmeliyim: "Kırmızı renk fiziksel anlamda hareketliliği, dinamizmi ve gençliği; duygusal anlamda ise mutluluğu, azim ve kararlılığı ifade eder. Bir nevi gücün ve azmin simgesidir. İnsanı harekete geçirir. Kırmızı renk insana şevk, azim ve hareketlilik kazandırır."
Bunları okuduktan sonra kırmızı rengin yeni yıldan dilediklerimin neredeyse hepsini karşıladığını fark ediyorum. O halde herkese bol kırmızılı yıllar :)))

Bunlar da kırmızın bolca kullanıldığı kareler: Düşesten sokak modasına ve hatta Karlie'nin hayat verdiği bir editöryalin karelerinden...





Yorum Gönder

0 Yorumlar